V prvý jarný deň sa stala Stará tržnica koncentrovaným miestom inšpirácie v oblasti biznisu

Ak ste doteraz nepočuli o konferencii Forbes 30pod30, tak sa dozviete niečo nové. Ide o konferenciu, ktorú organizuje magazín Forbes, kde sa predstavuje 30 ľudí pod 30 rokov, ktorí rozvíjajú svoj biznis nápad v rôznych odvetviach.

Ilustračný obrázok k článku V prvý jarný deň sa stala Stará tržnica koncentrovaným miestom inšpirácie v oblasti biznisu
Zdroj: Martin Mucha

V prvý tohtoročný jarný deň utorok 21.marca, sa stretli nadšenci podnikania. V Starej Tržnici v Bratislave sa dozvedeli, ako byť podnikateľom a rozbehnúť biznis. Pre účastníkov boli pripravené pútavé talky od realizátorov startupov, cez skúsených podnikateľov, až po známe osobnosti zo sveta šoubiznisu. Na pódiu sa predstavili úspešní ľudia ako Andrej Kiska ml., Partner, Credo Ventures, Celeste Buckingham, speváčka a skladateľka, Peter a Martin Velitsovci, cyklisti a zakladatelia Isadore Apparel, Sukhi Wahiwala, súkromný biznis mentor, Boris Zelený, podnikateľ a filantrop či Anton Zajac, prezident ESET Severná Amerika.

Okrem hlavného programu a prednášok na pódiu fungoval aj sprievodný program, kde si účastníci mohli vyskúšať simulátor pretekárskeho auta, nazrieť na anatómiu tela cez virtuálnu realitu, či prejsť rýchlokurzom správneho držania tela. Zároveň, v biznis zóne so SLSP sa dalo poradiť so špecialistami pre začínajúcich podnikateľov.

Tento rok pôsobí magazín Forbes už siedmy rok na Slovensku. „Za ten čas sme zistili, že komunita a záujem o tento formát neustále rastie a preto sa chceme venovať týmto ľuďom. Počas roka sa budeme pýtať ocenených ako rastú, ako sa rozvíja ich biznis a prinášať ich v každom čísle magazínu,“ dopĺňa Juraj Porubský, šéfredaktor Forbes Slovensko. Forbes už priniesol tisícky inšpiratívnych slov a desiatky rozhovorov s osobnosťami so sveta biznisu.

Zaujímavosťou tohto podujatia bol osobný prístup odborníkov k ľuďom, ktorí prahli po informáciách pre ich vlastné obchodovanie. Mohli ich získať cez inovatívnu formu s názvom Car Pitch, kde počas pätnástich minút za jazdy autom konzultovali zoči voči svoj nápad s odborníkom. Taktiež bol priestor zdieľať svoju biznis ideu s porotou, ktorá mohla zhodnotiť perspektivitu jej realizácie.

„To, čo mladým ľudom chýba, je ambícia meniť svet. Základný predpoklad, ktorý vás môže dostať na rebríček, je mať ambíciu meniť svet.“ A čo je jeho najlepšia skúsenosť? „Vycestoval som do zahraničia, veľa som sa naučil a snažím sa to aplikovať,“ prezradil v rozhovore Andrej Kiska ml.

Konferencia 30pod30 je jedinečný priestor na zverejnenie svojho životného príbehu a liahňou úspešných mladých slovákov. Slovensko je predsa krajina zaujímavých ľudí s obrovským potenciálom.

Kristína Kružicová

foto: Martin Mucha

Zdroj: Dnes24.sk

Tento článok nie je možné komentovať.