Vysokoškoláci, toto neprehliadnite: Vodopád marketingu priamo z praxe

Už po druhý krát svojej FRESH existencie zaplavíme Ekonomickú fakultu UMB a všetkých zúčastnených študentov vychytávkami priamo z dielne skúsených marketérov. Mix šťavnatých tém z oblasti online i offline prostredia už čaká na 21. November – deň, kedy to celé vypukne.

Jaroslav Dodok
Ilustračný obrázok k článku Vysokoškoláci, toto neprehliadnite: Vodopád marketingu priamo z praxe
Foto: Jaroslav Dodok

Inšpiratívne príbehy

Aby sme nezdieľali len fakty, ale aj emócie, program začneme inšpiratívnymi príbehmi, o ktoré sa s vami podelia pozvaní speakri – úspešní podnikatelia, pre ktorých marketing znamená alfu i omegu úspechu. A ako bonus vám prezradia tipy a triky ako preraziť nielen v tejto sfére, ale aj v živote samotnom.

Prvým inšpiratívnym speakrom bude Michal Siklienka, ex-študent Ekonomickej fakulty, aktuálne konateľ spoločnosti Siky Gardens, ktorý sa rozhodol zanechať štúdium na vysokej škole a žiť tým, čo ho baví najviac – záhradným dizajnom.

O tom, že makať sa dá (a aj má) už počas školy vás presvedčí ďalší motivačný speaker – Matúš Jarečný, známy ako znalec finančnej gramotnosti, manažér a lektor Akadémie FG v jednej osobe. Ako odborník na tému osobnostného rastu mladých ľudí, vám objasní cenné know-how získania konkurenčnej výhody (nielen) v oblasti marketingu.

Interaktívne workshopy

Veľa rečí, málo skutkov? Interaktívne workshopy sú to pravé orechové pre získanie praktického pohľadu na vec. A aký je ideál pre sprostredkovanie takýchto skúseností? Marketingoví guru, alias zástupcovia spoločností, ktorí v tejto brandži fungujú denno-denne a chcú posunúť informácie a vedomosti smerom k študentom.

Online marketing

Prvou vlnou sviežosti vás zaplaví speaker online workshopu Juraj Zajačka – roky rokúce freelancer v oblasti webového a grafického dizajnu, v súčasnosti pracujúci v jednej z TOP reklamných agentúr na Slovensku – Made by Vaculik. Vďaka workshopu "Onlajnovňa“ – online priestor a ako sa v ňom nestratiť, si nielen že rozšírite poznatky o online svete marketingu, ale rovno ich aj zúžitkujete pri riešení praktickej úlohy.

V zastúpení nežného pohlavia vás osvieži Anna Kubánová z fullservisovej digitálnej agentúry SCR creative studios – okrem iného ďalšia TOPka slovenskej reklamnej scény! Dozviete sa detaily zo zákulisia tvorby online marketingovej kampane, jej fázach, stratégii i čo to o sociálnych médiách a povenujete sa aj konkrétnym case studies z reálneho sveta marketérov.

Are you online? Miroslav Jacík z RUonline jednoznačne áno! A preto bude práve on ďalším FRESH speakrom online workshopu „Tipy a triky ako ovádnuť Google“, vďaka ktorému spoločne prenikneme do tajných zákutí Google a odhalíme pravú podstatu SEO, jeho využitia a merania výsledkov v praxi prostredníctvom Google Analytics.

Offline marketing

Do offline prostredia marketingu vás zavedie CEO & creative director Peter W. Haas z marketingovej agentúry Hermann Armin, ktorý povie viac o vplyvoch nových komunikačných prostriedkov na marketing spoločností, na offline komunikáciu a o crossline komunikácii celkovo. Aby mala práca zmysel.

Najnovšími trendami outdoorovej reklamy vás zaplaví Jakub Mazán – študent marketingovej komunikácie, zakladateľ 100%Life, copywriter, ideamaker a brandmanager reklamnej agentúry daren&curtis. Na základe príkladov úspešných európskych kampaní a ukážky najkreatívnejších marketingových riešení, budete mať možnosť si sami vyskúšať prácu na reálnom zadaní.

O tom, že „offline + online = VL“ vás presvedčí Katarína Popracová zo Zaraguza digital – najoceňovanejšej digitálnej agentúry na Slovensku. Aký je rozdiel medzi online a offline reklamou? Čo majú spoločné? Ako ich prepojiť pri tvorbe reklamných kampaní? To všetko a ešte oveľa viac pohľadom copywritera.

Buď FRESH a nechaj sa zaplaviť vodopádom marketingu priamo z praxe už 21. novembra na Ekonomickej fakulte UMB v Banskej Bystrici. Počet účastníkov je limitovaný, tak sa prihlás ešte dnes (a najneskôr 15.11.), aby FRESH aj Tebe priniesol svoje ovocie. Registračný formulár: http://bit.ly/17JyFtl

Mediálnym partnerom konferencie Fresh je študentský spravodajský portál Student24.sk

Nikola Simčuvová

Zdroj: Dnes24.sk