Jaroslav Dodok Od Vás

Twitter aj Facebook predstavili nové vylepšenia

Dve najobľúbenejšie sociálne siete počas posledných niekoľkých dní oznámili novinky, ktoré majú používateľom spríjemniť a zefektívniť čas na nich strávený. Na Facebooku pribudne nové tlačidlo "want" meniť sa bude aj zobrazovanie udalostí.

Na Facebooku budeme „wantovať“[/si­ze][/color]

Pomocou tohto tlačidla budeme zdieľať so svojimi priateľmi produkty, teda veci,ktoré by sme si chceli kúpiť alebo ich od niekoho dostať. **“Want” sa teda bude zavádzať najmä v e-shopoch a s týmto tlačidlom môžeme rátať aj v rámci reklám na Facebooku. **Keď bude propagovaný produkt, nebude pod ním Like, ale Want. Do budúcnosti to však môže znamenať aj to, že ďalšou funkciou Facebooku by bolo nakupovanie, priamo cez stránky Facebooku. Všetko sú však len špekulácie, Facebook ešte nič oficiálne neoznámil.

Facebook vylepšuje organizáciu udalostí[/size][/co­lor]

Facebook na svojom blogu inžinierov predstavil novinku, ktorá sprehľadní a zjednoduší organizáciu udalostí – mriežkový kalendár udalostí. Používatelia si budú môcť prepnúť prehľad udalostí, na ktoré boli pozvaní alebo do ktorých sa zapojili, do nového režimu zobrazovania v podobe mriežkového kalendára.

**Používatelia si stále budú môcť podľa tlačidiel vybrať, ktorý štýl zobrazenia chcú použiť. **Každopádne, aj v listovom zobrazení pribudne v ľavom stĺpci malý kalendár, ktorým sa budú môcť jednoducho preklikávať aj niekoľko mesiacov dopredu, či listovať v predchádzajúcich udalostiach. Kalendár bude obsahovať udalosti, narodeniny priateľov a takisto odporučené udalosti, podľa toho, čo “lajkujete” a najmä čoho sa zúčastnia vaši priatelia.

Na udalosti budete môcť odpovedať priamo cez kalendár, bez toho, aby ste sa museli prekliknúť na stránku udalosti.

Za Facebookom nezaostáva ani Twitter[/size][/co­lor]

“Neustále pracujeme na to, aby bolo vyhľadávanie na Twitter-y najjednoduchším spôsobom, ako zistiť, čo sa práve deje v reálnom čase.”, napísal inžinier Frost Li v blogovom príspevku, kde oznámil o nových funkciách vyhľadávania, ktoré Twitter v týchto dňoch spustí.

Prvou funkciu, ktorá značne zlepší vyhľadávanie je automatické doplňovanie (autocomplete), ktoré môžeme poznať z Google vyhľadávania. Automatické dopĺňanie dynamicky dopĺňa text vyhľadávania súčasne ako ho zadávate.

Ďalšou funkciou, ktoré uľahčí vyhľadávanie je napríklad automatická korekcia vyhľadávania – keď spravíte preklep, výsledky sa aj tak zobrazia pre korektný výraz.

Facebook prichádza ešte s jednou novinkou![/si­ze][/color]

Viete, kto videl váš príspevok v skupine na Facebooku? Čoskoro budete. Mnohokrát sa stáva, že príspevok v skupine ostane bez “lajkov” a komentárov. To však nemusí znamenať, že si ho nikto nevšimol.

Facebook včera oznámil, že pod každým príspevkom bude text “Seen by” (Videný), za ktorým bude nasledovať počet členov skupiny, ktorý vzhliadli váš príspevok. Po kliknutí na tento text sa zobrazí okno konkrétnych členov, ktorý ho videli.

Rovnako ako “Seen” v správach, aj táto funkcia vzbudila rôzne názory. Mnoho ľudí sa na ňu pozerajú s odporom, iným sa páči. Čo si o tom myslíte vy? Dajte nám vedieť v komentároch pod článkom.

student24/[lin­k=http://www.he­ader.sk/]header­.sk[/link] foto: sita/header.sk

fb tw
5
Galéria
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM