Vysokoškoláci sa zapojili do unikátneho projektu: Vyhrali exkurziu v Google Slovensko
Študenti Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave získali vďaka unikátnemu projektu príležitosť stretnúť sa s významnými osobnosťami z oblasti marketingu a online podnikania. Taktiež si vyskúšali vytvoriť online reklamnú kampaň. Najlepší z nich vyhrali exkurziu v Google Slovensko.

Nájsť originálny nápad, pracovať na ňom spoločne so svojim tímom, pripraviť marketingovú kampaň, či nezabudnúť na SEO – optimalizáciu stránky pre vyhľadávače. To boli výzvy, ktoré sprevádzali vysokoškolákov počas uplynulého semestra. Niekoľko z nich sa totižto zúčastnilo na 3. ročníku workshopov ONLINE KLUBU, ktorého vznik iniciovala Katarína Molnárova z digitálnej agentúry ONLINE TORO a Ľuboš Oláh z Obchodnej fakulty EU v Bratislave.
,,Ako prvým sa nám na Slovensku podarilo prostredníctvom ONLINE KLUBU zapojiť študentov do unikátneho projektu s názvom Google online marketing challenge. Niekoľko desiatok vysokoškolákov tak získalo príležitosť vyskúšať si vytvoriť online reklamnú kampaň cez Google Adwords a to s rozpočtom 250 dolárov, ktoré na tieto účely poskytol technologický gigant,“ predstavuje Katarína Molnárová.
GURU tím odovzdával svoje skúsenosti
V úvode semestra sa študenti rozdelili do siedmych tímov, z ktorých každý bojoval o atraktívnu cenu – vyhrať exkurziu v priestoroch Google Slovensko. Digitálna agentúra ONLINE TORO dala preto do kopy GURU tím, ktorý interaktívnou formou odovzdával mladým ľuďom počas nasledujúceho obdobia dôležité poznatky a praktické skúsenosti.
Študentov navštívili napr. Peter Nemčok (Webikon a WordPress Slovensko), Peter Hutta (Google Dublin) či Ondrej Geče (Google Slovensko). O kreatívnej online reklame porozprával Michal Pastier (ZARAGUZA DIGITAL) a témy ako CMS, SEM, SEO, PPC, či online marketing boli súčasťou workshopov, ktoré viedla Katarína Molnárová.
Projekty prezentovali odbornej porote
Záverečné práce študenti v utorok 15. apríla prezentovali odbornej porote, v ktorej sedel Michal Pastier z agentúry ZARAGUZA DIGITAL, Vladimír Houba z Gemiusu, Richard Grom z RTB House a Jaroslav Dodok z digitálnej agentúry ONLINE TORO. ,,Porota o víťazovi rozhodovala niekoľko desiatok minút, o to väčšie nadšenie však sprevádzalo vyhlásenie výsledkov,“ hovorí Molnárová.
Prvé miesto získal tím BOOKPOINT, ktorého členovia získali týždňovú stáž v agentúre ZARAGUZA DIGITAL. Druhú priečku obsadil tím AWAKEN, ktorý si za svoj výkon zaslúžil opäť týždňovú stáž, tentokrát však v agentúre ONLINE TORO. Prvú trojku uzatváral tím OD VÁS PRE VÁS, ktorý sa spoločne z druhým a prvým tímom zúčastní po Veľkej noci na exkurzii v Google Slovensko. Všetky študentské projekty si môžete pozrieť na webstránke ONLINE KLUB-u.