Jaroslav Dodok Rôzne

Prečo sa zúčastňovať študentských súťaží?

Každá aktivita mimo školy je výhodou. Či už nosíte pivá alebo súťažíte o Dosku. Ak by ste nevedeli o čom hovoríme, Doska je študentská súťaž v online marketingu.

Ilustračný obrázok k článku Prečo sa zúčastňovať študentských súťaží?
Foto: Jaroslav Dodok

„Myslieť si, že výhra v Doske zaručí niekomu prácu v agentúre na vysnených projektoch je, žiaľ, naivné. Vždy treba makať, zlepšovať sa a nepoľaviť,“ hovorí minuloročný víťaz súťaže Ján Jaďuď. Dnes spolupracuje na vývoji systému Postheads a je Head of Production v agentúre Bubble.

Skúsenosti však mal už pred samotnou súťažou. „Venoval som sa primárne programovaniu. Doska mi umožnila dostať sa viac aj do marketingu, získať kontakty a spropagovať sa.“

Doska ponúka víťazom možnosť stáže v niekoľkých slovenských kreatívnych agentúrach. Jaďuď a jeho súťažný kolega Tomáš Minarik ju nevyužili.

„Na stáži som nebol, keďže v tom čase som už prácu mal,“ hovorí Minarik. Nie je však zárukou, že skúsenosti z praxe v súťaži pomôžu. Aktuálny ročník vyhrali študentky len 2. ročníka vysokej školy.

Jana Gáciková a Jana Rakovanová sa prihlásili takmer bez skúseností. „V reklame som zatiaľ nepracovala. Súťaž bola prvým krokom k tvorbe portfólia pre obe z nás,“ vysvetľuje Gáciková.

Viac o tom, že Doska bola prvým krokom k tvorbe portfólia pre súťažiacich sa dozviete v online magazíne Áno: http://www.anomagazin.sk/vydanie/27/?…

Autor: Mário Šmýkal

Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM