Študenti stredných škôl tvoria marketingovú kampaň na nový surface tablet
Stovka študentov z 19 stredných odborných škôl rôzneho zamerania v pôsobnosti Nitrianskeho samosprávneho kraja rieši výzvu, ktorú pripravila spoločnosť Microsoft Slovakia.
Študenti dnes v Nitre súťažia o najlepšie inovatívne riešenie reálnej výzvy v oblasti informačných a komunikačných technológií. Úlohou študentov je vytvoriť marketingovú kampaň na nový produkt surface tablet, ktorý spoločnosť uvedie na trh v novembri tohto roka. Na propagáciu výrobku však podľa zadania nesmú študenti použiť televíziu ani rozhlas. Úlohu riešia päťčlenné tímy študentov, ktorým pomáhajú odborní konzultanti z firmy.
Innovation&Creativity Camp organizuje nezisková organizácia Junior Achievement Slovensko v spolupráci a s podporou spoločnosti Microsoft Slovakia, Veľvyslanectva USA na Slovensku a Nitrianskeho samosprávneho kraja.
//„Camp je prvou aktivitou veľkého projektu GO TO BUSINESS, ktorého cieľom je podpora podnikavosti, inovatívnosti a zamestnateľnosti mladých ľudí. Projekt ponúka študentom stredných škôl príležitosť rozvíjať inovatívne myslenie a podieľať sa na riešení reálneho zadania z praxe,“ //uviedol programový manažér Junior Achievement Slovensko Peter Kalčevský.
[blockquote]Cieľom projektu je zvýšiť povedomie mladých ľudí o oblasti informačných a komunikačných technológií, dať im vedomosti o inováciách a riešení problémov a tiež stimulovať ich podnikavého ducha.[/blockquote]
Organizátor projektu Junior Achievement Slovensko je profesionálna vzdelávacia nezisková organizácia, ktorá na Slovensku realizuje podnikateľské, ekonomické a finančné vzdelávacie programy pre mladých ľudí. V školskom roku 2011/2012 je do programov a projektov organizácie zapojených vyše 300 škôl z celého Slovenska.
student24/tasr foto: Microsoft